Фото огляди
Туристичних направлень
Огляди

Озеро Millstätter

Подорожуючи Каринтією, ви напевно раз той точно проїдете біля озера Мільштаттер. Так було і у нас багато років тому... І ще тоді краса озера мене настільки захопила, що цього разу, ми бронювали апартаменти недалеко від озера, аби насолодитися його видами.
Але це виявилося не так легко. Я подивилася по мапі і вирішила, що нам потрібно в
Döbriach. Але як часто буває, доступ до озера є у тих, хто купив вхідні квитки на пляж.
Ми не хотіли купляли квитки на пляж, бо планували досліджували навколишню красу, а не купатися.
Тому трохи прогулялися, діти погралися на дитячому майданчику, випили каву.
Всі можливі підступи до озеро, це тільки невеличкі пристані для яхт, а набережної немає. Як мені сказали, з лівої сторони міста йде хайкінгова стежка по всій довжині озера, але я з дітьми вирішила шукати легші шляхи.
Ще трохи фото міста. Але в більшості тут готелі та пляжі, особливо немає що дивитися.
Коли ми їхали по автомагістралі, то зупинилися для фото...
Неможливо не зупинитися! Хотілося вдивлятися і вдивлятися в ці пейзажі.
І такий неймовірний колір озера! Насичено-смарагдовий...
Їдемо далі?
Та недовго, бо знову зупиняємося...
Я ніби зачарована цими кольорами...
Зверніть увагу, скільки птахів відпочивають на озері.
А як симпатично виглядають маленькі містечка у підніжжя гір біля озера.
Вражає те, наскільки різна фактура гір з різних частин озера.
Ми доїхали в містечко Seeboden, що навпроти Döbriach (куди ми приїхали від початку).
Тут вже покраще ситуація, є невеличкий парк з невеличкою набережною. А вся інша територія біля озера - приватні пляжі готелів чи гостьових будиночків.
Дивиться, яка цікава ідея для читання. Заходиш, береш книжку і сідаєш прямо там читати.
І така невеличка набережна! Дуже гарно і затишно тут. Можна довго сидіти і любуватися краєвидами.
Нам пощастило знайти в Seeboden ресторанчик біля озера і ще й з вільними місцями! Чарівний обід з чарівними видами 💚
Від містечка Seeboden ми відправилися в Burg Sommeregg. Насправді, ми хотіли потрапити ще в японський сад, але не знайшли його.
А які захопливі види на озеро відкрилися перед нами!💚
До речі, біля цього Бургу проходять лицарські шоу, але у нас така активна програма по Каринтії, що ми навіть, не прагнули подивитися це шоу.
Полазили трохи по залишках цього замку і знаєте що? Там такий атмосферний ресторанчик 💚 Тож якщо ви будете неподалік і буде бажання посидіти в такому місці і відвідати місцеві страви, то забронюйте собі столик заздалегідь.
Інше місто, яке ми відвідали на озері Мільштаттер - називається як і озеро Millstatter. Найбільше місто на озері, і ура, тут є невеличка набережна.
Також тут є величезний пляж, звичайно, платний.
За набережною знаходиться паркова зона з величезним дитячим майданчиком, є кафе і ресторанчики. Тобто це місце, яке сподобається усім: і дітям, і дорослим.
А ввечері буде дуже приємно прогулюватися набережною!
Саме містечко теж доволі миле, як ми бачили проїжджаючи його машиною, та ми не пішли ним гуляти.
Але пішли вечеряти в Café-Restaurant L'ONDA (теж краще бронюйте заздалегідь і місця біля озера, бо обслуговування не дуже приємне, мені сказали, що немає місць, а коли мій чоловік спитав німецькою, то одразу знайшли місця).
Але для мене було головним, що ми побачили такий захід сонця...
В околицях озера Мільштаттер є багато цікавих місць, про які я розповідаю в інших оглядах: